Wednesday 11 October 2017

Trading Strategier Market


Handelsstrategier Opphavsretts kopi 2017 MarketWatch, Inc. Alle rettigheter reservert. Ved å bruke dette nettstedet, godtar du vilkårene for bruk. Personvern og Cookie Policy. Intradag Data levert av SIX Financial Information og underlagt vilkår for bruk. Historiske og nåværende sluttdatoer levert av SIX Financial Information. Intradag data forsinket per bytte krav. SPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones Company, Inc. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. Realtid siste salgsdata levert av NASDAQ. Mer informasjon om NASDAQ-handlede symboler og deres nåværende økonomiske status. Intradag data forsinket 15 minutter for Nasdaq, og 20 minutter for andre utvekslinger. SPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones Company, Inc. SEHK intraday data leveres av SIX Financial Information og er minst 60 minutter forsinket. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. MarketWatch Top StoriesSome Bitcoin trading strategier som prisene blir gale Av Cody Willard Bitcoin virker litt cr-oizy. Vel, mer enn litt gal, har bitcoin svingt fra 350 til 900 de siste ti dagene. Og for alle mine bitcoin-innsikt, kom følg meg på ScutifyCodyWillard. Bare i dag har bitcoin handlet fra 450 til 750 på Mt. Gox og andre utvekslinger. Volatilitet, noen Der8217s ingen større utveksling som en normal valuta, og en aksje eller obligasjon ville handle på for BITCOIN (enda), så it8217s vil bli veldig flyktig i lang tid, ville jeg forvente, selv om det ikke blir en de facto alternativ valuta. Hvis du har hatt noen bitcoins ennå, og ønsker å gjøre det, må du lese Bitcoin: Alt du trenger å vite, og hvorfor du kanskje vil bli med i vanvidd, og les litt av nyheter og siste scuttlebutt på bitcoin først. Og så se for å sette et bud på å kjøpe en første liten tranche under 600 og deretter by på en annen transaksjon under 500. Don8217t stress over prosessen og tiden det tar å få alt fylt og utført. Dette er et marked virkelig i sin barndom. Til slutt, la meg være helt klart 8211 RISK IKKE MEGET PENGER PÅ BITCOINS. BITCOINS HAR BIG UPSIDE POTENTIAL, MEN KAN KAN VÆRE EN NUL. Som I8217ve sa siden det var under 100BTC. Jeg tror ikke du bør risikere noe mer på Bitcoin enn opptil 1 av porteføljen din, og at8217s for en risikotaker-type handelsmann og investor. Hvis du er en konservativ traderinvester, bør du bare vurdere noen få grunnpoeng av eksponering da. Jeg mener at du virkelig bekymrer deg for at hvis du skulle plassere 0,2 eller 210 av 1 av stockbondmetalsvaluta porteføljen din i bitcoins som det er noe å bekymre deg for. Hvis det går opp 10 ganger eller treff mainstream, har du noen gode gevinster og føler deg som en geni. Hvis det blir ulovlig eller kompromittert teknologisk og går til 0, vel, det var en liten innsats til å begynne med, og I8217ve har mistet mer enn 0,2 av porteføljen min på enkelte bransjer mange ganger og vil gjøre det igjen mange ganger. Dette kommer til å bli mitt siste bitcoin blogginnlegg en stund, til tross for den populære populariteten til disse artiklene og min fortsatte langsiktige bullishness på bitcoin som en valuta. Men jeg vil ikke bli kjent som Bitcoin Cody eller noe. BITCOIN For alle mine bitcoin-innsikt, kom så følg meg på ScutifyCodyWillard. Cody Willard skriver Revolution Investing for MarketWatch, poster handler fra sin personlige konto hos TradingWithCody. som ikke er tilknyttet MarketWatch, og er den største aksjonæren i Scutify 8216s morselskap, Wall Street All-Stars. På tidspunktet for utgivelsen var Cody netto lang bitcoin. Følg Cody på Twitter på twittercodywillard. laquo Tidligere Bitcoins, dollar, dinarer og mer Neste raquo Få foran den neste teknologiske boblen Om The Cody Word Cody Willard skriver Revolution Investing investeringsnyhetsbrev for MarketWatch og poster handler fra sin personlige konto hos TradingWithCody. Han er grunnlegger av WallStreetAll - Stjerner og rektor i CL Willard Capital. Cody tjener som adjungerende professor ved Seton Hall University og er på universitetet i New Mexico Alumni Board. Han var et anker på Fox Business Network, hvor han var co-vert for det langvarige 1-nominelle showet på nettet, Fox Business Happy Hour. Cody, en tidligere sikringsfondssjef, og hans aksjeplukkere og økonomiske utsikter har blitt omtalt på NBCs The Tonight Show med Jay Leno, ABCs 2020, CBS Evening News, CNBCs SquawkBox, Jon Stewarts Daily Show, samt i Financial Times , Wall Street Journal, New York Times, og mange andre utsalgssteder. Søk MarketWatch Blogger Cody Word ArchivesDetailed handelsstrategier for dette markedet Av Cody Willard Vennligst besøk TradingWithCody for å registrere deg nå og få øyeblikkelig tilgang til mine sanntidshandler. Jeg har adrenalin kureret gjennom årene mine når jeg hører på en liten Mozart og logger inn på ThinkerSwim-kontoen min. Jeg er klar til å begynne å handle for første gang siden oktober 2007, da jeg lukket mitt hedgefond for å bli et TV-nyhetsanker. Her på Cody Word, skal I8217ll legge mye om lagrene og strategiene I8217m bruker som begynner å handle igjen her. Men før vi kommer inn i fôring av denne lange, slumrende handelsavhengigheten av meg, snakker let8217s litt om tilnærming min og hva I8217m ønsker å oppnå. I8217ll handler for det meste ideer som er nevnt her i Revolution Investing-nyhetsbrevet, og jeg vant noen av de nye ideene, for eksempel i dag8217s nye korte posisjon eller til og med ideene jeg nevner, men don8217t legger til modellporteføljen til neste handelssession for å sikre at I8217m ikke i konflikt med noen av dere kjære lesere. Først av, I8217m kommer til å starte sakte. Til tross for det rush jeg føler, vet jeg at følelser og følelser faktisk er fienden til handelsmannen og investor. Du vil alltid kjøpe når det føles som om verden kommer til å ende, og du vil alltid selge når det føles som bommen vil vare for alltid. Og I8217ll forteller deg dette 8212 da jeg først startet min tech hedgefond tilbake som en 75 krasj i Nasdaq i oktober 2002, var markedene rutinemessig ned 3 i en enkelt day8217s handling, og markedet gikk ned rundt 40 i de tolv månedene før Jeg lanserte alene 8212 det 8220felt8221 forferdelig. Men Jim Cramer satte meg ned om morgenen før jeg begynte å handle den dagen, og han sa 8220Cody, gå sakte først. Ta deg tid og kom inn i sporet din over tid.8221 Og det er rett. Her i dag har jeg handlet i år og at8217 hvorfor jeg spesielt pumpet opp og klar til å slå det hardt akkurat nå, men jeg vil ikke gi inn i disse følelsene. I8217ll sannsynligvis setter ca 10-20 av hovedstaden I8217ll til slutt vil i aksjemarkedet for å jobbe denne uken. Ikke mer, fordi dette er i dag, eller i morgen, neste uke, eller til og med neste år. It8217s om å beskytte og øke pengene mine i løpet av de neste tretti til førti år. It8217s om de neste ti tusen dagene, ikke de neste ti dagene, hvis du ser hva jeg mener. Som langtidslesere vet, vil jeg noen ganger nevne en meget kortvarig handelsmulighet, for eksempel når jeg skrev om hvordan litt utelukkende Google-samtaler var min 8220favorite handel til årsskiftet8221 i fjor, eller I8217ll selv ta en sporadisk flyer på lager eller to når de forbereder seg til å rapportere kvartalsinntektene dersom jeg føler at jeg har en fordel, og muligheten er der. Men I8217m er ikke en 8220day-trader8221 av noen strekk av fantasien. Og I8217m ser vanligvis ikke på å fange en 2-dagers flyt eller et kvart her og en nikkel der. Mine største suksesser som hedgefondssjef var stor ved å bruke både vanlige aksjer og anropsalternativer på Google siden IPO, Apple siden 7 per aksje, F5 siden 20 per aksje og noen andre andre. Jeg prøver å øke min 8220Revolution Investing8221 og 8220Revolutionomics8221 analyse som handler om å finne slike revolusjonerende selskaper lenge før de blir oppdaget av Wall Street med en aggressiv handelstilgang. I8217ll skaper noen ganger 8220positive gamma8221 ved å skalere inn i kort felles aksje mot det som var en gang utvalgt alternativsamtaler etter at samtalene har kommet inn i pengene, slik at jeg kan fortsette å ta opp og samtidig begrense min ulemper. Igjen, I8217ll skal detaljere alle disse handelsstrategiene med handlingene jeg faktisk lager for min personlige konto hos TradingWithCody. Du kan også sjekke ut den faktiske analysen bak handlerne I8217m ved å abonnere på min Revolution Investing nyhetsbrev publisert ukentlig her på Marketwatch. Mitt Marketwatch Revolution Investing-nyhetsbrev er fullt av grunnleggende analyser og mange aksjeneavn hver uke og har til og med en 8220modell portefølje8221 som har mer enn doblet de store aksjemarkedene 8217 forestillinger i år. Jeg vunnet å gi nesten like mye grundig analyse på TradingWithCody. men du vil kunne se hvordan I8217m faktisk utfører ideene, konseptene og strategiene jeg skriver om for min personlige konto. I8217m kommer til å kjøpe anropsalternativer i et par gamle skolen tech navn som Cisco i dag og I8217m kommer til å være nibbling og begynner å bygge en felles lager posisjon i noen av mine favoritt uoppdagede tech navn som Nuance. Hvis du vil se hvilke aksjer og alternativer jeg handler for min personlige konto som jeg lager dem i sanntid, må du registrere deg hos TradingWithCody. Her er noen av hva folk sier om min handel og markedshistorie: I de siste 10 årene har jeg hver gang gjort en betydelig teknologisk investering, jeg gjør en og en eneste samtale: til Cody Willard. Han er den beste (og minst krediterte) tech investoren der ute. James Altucher, Formula Capital CEO Cody Willard har vært på toppen av dette i sitt gode nyhetsbrev. Hvis du vil vite mer om hvor dette er på vei og hvordan det kan spille ut skeptikere, lytter du til at du vil lese hva han har å si. Jim Cramer, legendarisk sikringsfondssjef og CNBC anker, 2003 Jeg er medlem av Codys nyhetsbrev siden Codys dager anbefalte Apple i tenårene og kjøpte google etter den nederlandske IPO. Alle, hes den beste Rohit Kumar, uavhengig investor, 2011 Vennligst besøk TradingWithCody for mer. Og vær så snill å sjekke ut det ukentlige Revolution Investing-nyhetsbrevet som er publisert her på Marketwatch, som gir analysen, rammen og retningslinjene som jeg baserer på disse sanntidshandlerne. laquo Forrige Let8217s finner neste Apple og Google før Wall Street gjør neste raquo Cody Willard8217s personlige kontohandel for 372011 Om The Cody Word Cody Willard skriver Revolution Investing investeringsnyhetsbrev for MarketWatch og poster handler fra sin personlige konto på TradingWithCody. Han er grunnlegger av WallStreetAll-Stars og rektor av CL Willard Capital. Cody tjener som adjungerende professor ved Seton Hall University og er på universitetet i New Mexico Alumni Board. Han var et anker på Fox Business Network, hvor han var co-vert for det langvarige 1-nominelle showet på nettet, Fox Business Happy Hour. Cody, en tidligere sikringsfondssjef, og hans aksjeplukkere og økonomiske utsikter har blitt omtalt på NBCs The Tonight Show med Jay Leno, ABCs 2020, CBS Evening News, CNBCs SquawkBox, Jon Stewarts Daily Show, samt i Financial Times , Wall Street Journal, New York Times, og mange andre utsalgssteder. Søk MarketWatch Blogs The Cody Word ArchivesPremium Nyhetsbrev Den ultimate guiden til valghandel Lawrence G. McMillan, redaktør Få handlingsfulle ideer og unike innsikt om spesifikke aksjer fra Lawrence G. McMillan og hans topp hakklag. Få også veiledning om risikostyring, følelser fra handelsgulvet, og hva kommer opp for handelsmenn. Verdifulle handelsstrategier Lett å følge veiledning Master trading psykologi 30-dagers gratis prøveversjon Få pensjonen du fortjener. Robert Powell, redaktør I dagens verden er ingen garantert sikker pensjonering. Men du kan nyte den komfortable, sjel-tilfredsstillende pensjonen du forestiller deg. Pensjon Ukentlig gir deg informasjonen du kan bruke i dag for å forbedre ditt velvære i morgen. Bygg porteføljer for langsiktig inntekt Få mest mulig utbytte av skattelovgivning 30-dagers gratis prøveperiode Bold lager plukker for dagens politiske og økonomiske realiteter Cody Willard, Editor Revolution Investing knytter sammen økonomiske og politiske konsekvenser på markedet for å gi ukonvensjonelle investeringsstrategier og aksjeplukkere . Utvikle porteføljen din i realitetene i dagens økonomi Få tilgang til eksklusiv ukentlig aksje plukker 30-dagers gratis prøveversjon Teknisk analyse for sofistikerte handelsmenn Michael Ashbaugh, Editor Bli en bedre handelsmann med teknisk analyse av markedets handelsområder, utgangs - og inngangspunkter, breakoutsignaler og mer - inkludert fem aksjer klar til å bevege seg i hvert problem. Motta kopien din på begynnelsen av hver markedsdag. Ultimativt forskningsverktøy for handelsfolk Få fem aksjer klar til å flytte 30-dagers gratis prøveversjon Hva venter du på Copyright copy 2017 MarketWatch, Inc. Alle rettigheter reservert. Ved å bruke dette nettstedet, godtar du vilkårene for bruk. Personvern og Cookie Policy. Intradag Data levert av SIX Financial Information og underlagt vilkår for bruk. Historiske og nåværende sluttdatoer levert av SIX Financial Information. Intradag data forsinket per bytte krav. SPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones Company, Inc. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. Realtid siste salgsdata levert av NASDAQ. Mer informasjon om NASDAQ-handlede symboler og deres nåværende økonomiske status. Intradag data forsinket 15 minutter for Nasdaq, og 20 minutter for andre utvekslinger. SPDow Jones-indekser (SM) fra Dow Jones Company, Inc. SEHK intraday data leveres av SIX Financial Information og er minst 60 minutter forsinket. Alle anførselstegn er i lokal utvekslingstid. MarketWatch Top Stories

No comments:

Post a Comment